Wygląda dobrze
To pole jest wymagane

Wycieczka do Trójmiasta(szerokość: 750 / wysokość: 562)

Dnia 5 czerwca 2017 roku odbyła się wycieczka do Trójmiasta. Zbiórka była o 4:45 przed basenem miejskim w Chojnowie. Autokar, który miał nas zawieźć był na miejscu o 4:30. Jechaliśmy 7 godzin z postojami na konsumpcję i toaletę .

W pierwszym dniu zwiedziliśmy Gdańsk: Żuraw, Długi Targ, Zieloną Bramę i dużo innych ciekawych miejsc. Gdy skończyliśmy zwiedzać mieliśmy pół godziny czasu dla siebie. O godz 19:00 przyjechaliśmy do  hostelu Filip. Wychowawcy dali dzieciom klucze do pokoi. Rozp(szerokość: 750 / wysokość: 1000)akowaliśmy się i z klasą 5b i 5c poszliśmy na obiadokolację, a później była cisza nocna...

W drugi dzień śniadanie dziewcząt było o 8:40. Po śniadaniu poszliśmy po swoje torby podręczne i pojechaliśmy do Gdyni. Zwiedziliśmy tam: Akwarium i zobaczyliśmy Dar Pomorza oraz Błyskawicę. Mieliśmy jedną godzinę czasu  dla siebie  na kupienie pamiątek. Pojechaliśmy do naszego hostelu. Zostawiliśmy zakupy. Potem poszliśmy na spacer, a później na obiadokolację. Po zjedzeniu ten kto chciał poszedł z panią do sklepu kupić napoje i jedzenie na powrót do domu. Cisza nocna była o(szerokość: 750 / wysokość: 1000) 22:00 .

W trzeci dzień wycieczki śniadanie było o 8:00. Po śniadaniu poszliśmy spakować walizki, posprzątać w pokoju. Pojechaliśmy do Sopotu. W Sopocie zobaczyliśmy największe molo w  Polsce. Był czas na zdjęcia. Mieliśmy  godzinę dla  siebie. Pojechaliśmy do domu. W drodze do domu kierowca zatrzymał się przy McDonald's. Potem pojechaliśmy w stronę domu. W Chojnowie byliśmy o 22:00.

Nataszy najbardziej się podobało Akwarium Gdyńskie, Wiktorii jazda autokarem,  a mi molo w Sopocie.

Wycieczka bardzo się nam podobała, ale przewodnika mieliśmy trochę nudnego.

Amelia

(szerokość: 750 / wysokość: 562)(szerokość: 750 / wysokość: 1000)

(szerokość: 750 / wysokość: 1000)Wycieczka do Trójmiasta.

W poniedziałek piątego czerwca o godzinie piątej rano wyjechaliśmy na wycieczkę do Trójmiasta. Pojechały z nami klasa 5c i 5b.
Dnia 1 zwiedzaliśmy Gdańsk, a w nim starego żurawia i oglądaliśmy fontannę Neptuna.
Dnia 2 rano poszliśmy do Muzeum Bursztynu, później pojechaliśmy do Gdyni, do Akwarium.
Dzień 3 to Sopot. Byliśmy na molo i chodziliśmy po plaży. około piętnastej wyjechaliśmy do domu.
Mateusz

"Na śniadanie były dobre parówki"
Maja

"Kolega z 5c wrzucił kotlet do soku"
                          Mateusz i Martyna

"Najlepsze miejsca w autobusie są z tyłu"
            Amelka

"Kolega z 5c wykręcał śruby z autobusu"
                                   Wiktoria

"Najbardziej podobało nam się molo w Sopocie"
                                                             Andzia

Wycieczka klasy V c i V d do Trójmiasta

W poniedziałek 5 czerwca klasy V c i V d wraz ze swoimi wychowawczyniami p. Anetą Czapską i p. Marzeną Rudzką – Kupczyńską udały się na trzydniową wycieczkę do Trójmiasta.

Naszym pierwszym celem był Gdańsk, gdzie zobaczyliśmy najważniejsze  zabytki tego miasta znajdujące się na Głównym Mieście (Ratusz Głównego Miasta, Dwór Artusa, Dom Uphagenów) i Starym Mieście (Wielki Młyn, Ratusz Starego Miasta, kościół św. Katarzyny), przeszliśmy także Drogą Królewską reprezentacyjną ulicą Gdańska – Długą. Odwiedziliśmy  również Bazylikę Mariacką Wniebowzięcia NMP – największą średniowieczną świątynię z cegły na świecie, gdzie mogliśmy zobaczyć sławny zegar. Byliśmy też w Muzeum Bursztynu oraz przy pomniku Obrońców Poczty Polskiej, a także na Placu Solidarności. W bazylice archikatedralnej w Oliwie mogliśmy wysłuchać koncertu organowego.

W drugim dniu wycieczki udaliśmy się do Gdyni, gdzie odwiedziliśmy Akwarium Gdyńskie, którego ekspozycję stanowi 1500 zwierząt z około 180 gatunków. Mogliśmy zobaczyć m.in. żarłacze czarnopłetwe, błazenki i łodziki z okolic rafy koralowej, żółwia zielonego  żyjącego w Indopacyfiku i Oceanie Atlantyckim oraz piranie czerwone występujące w tropikach Amazonii. Spacerowaliśmy również Bulwarem Nadmorskim, gdzie znajdują się słynne statki – „Dar Pomorza" oraz ORP „Błyskawica".

Ostatniego dnia odwiedziliśmy Sopot – spacerowaliśmy po słynnym sopockim molo oraz po pięknej, szerokiej plaży. W ten sposób w tym uzdrowiskowym mieście mogliśmy poczuć atmosferę zbliżającego się lata i nadchodzących  wakacji.

Wróciliśmy do domu zadowoleni i pełni nowych wrażeń.

klasa 5c

serwis jest częścią portalu miejskiego www.chojnow.eu przygotowanego przez MEDIART (w CMS) © przy współudziale Urzędu Miejskiego w Chojnowie