Wygląda dobrze
To pole jest wymagane

Wycieczka klasy VIc i VIIa

(szerokość: 375 / wysokość: 281)Dnia 5.06.2019r. klasy VIc i VIIa wybrały się na trzydniową wycieczkę do Krakowa, Zakopanego i Bielska-Białej.

Wycieczka rozpoczęła się o godzinie 6.30. Około godziny 12.00 dotarliśmy do Krakowa, w którym zwiedziliśmy Zamek Królewski na Wawelu. Zobaczyliśmy Smoka Wawelskiego, Królewski Dzwon Zygmunta, Sukiennice oraz Kościół Mariacki. Oczywiście znalazł się również czas na zakup pamiątek. Gdy skończyliśmy zwiedzanie Krakowa nadszedł czas na dalszą podróż. Około godziny 19.00 dotarliśmy do ośrodka ,,Pokoje Gościnne u Andrzeja'' w miejscowości Biały Dunajec w Tarach. Po zjedzeniu obiadokolacji wszyscy wyszliśmy na podwórko, integrując się graliśmy w różne gry .

Następnego dnia pojechaliśmy do Zakopanego, a tam wraz z naszym przewodnikiem panem Markiem zwiedziliśmy niesamowite miejsce - Cmentarz na Pęksowym Brzyzku, wjechaliśmy na Gubałówkę i spacerowaliśmy po Krupówkach. Następnie pojechaliśmy zwiedzać Centrum Edukacyjne TPN. Bardzo nam się tam podobało, ponieważ po zwiedzeniu głównej części budynku poszliśmy do pewnej sali gdzie znajdowały się różne gry dotyczące przyrody. Jeszcze tego samego dnia zobaczyliśmy skocznię narciarską Wielką Krokiew. Kiedy wróciliśmy do hotelu czekał na nas grill, na którym każdy świetnie się bawił.

Nadszedł kolejny i ostatni dzień naszej wspaniałej wycieczki i tym razem wybraliśmy się do Bielska-Białej, tu zwiedzaliśmy Studio Filmów Rysunkowych. Każdy z nas mógł zobaczyć jak tworzy się filmy animowane w najsłynniejszej wytwórni bajek rysunkowych w Polsce. Tam powstały takie bajki jak „Bolek i Lolek", „Przygody Koziołka Matołka" czy „Reksio".

Tak skończyła się nasza bogata w wrażenia wycieczka. Szkoda, że tak krótko. Mamy nadzieje, że za rok w tym samym gronie kolejny raz zwiedzimy ciekawe miejsca naszego kraju.

Natalia Roznowska

(szerokość: 750 / wysokość: 496)

(szerokość: 750 / wysokość: 1000)

(szerokość: 750 / wysokość: 562)

Więcej zdjęć           E.R

serwis jest częścią portalu miejskiego www.chojnow.eu przygotowanego przez MEDIART (w CMS) © przy współudziale Urzędu Miejskiego w Chojnowie