Wygląda dobrze
To pole jest wymagane

„Idę w góry cieszyć się życiem..." klasy Va, Vb i VI d na zielonej szkole.

Pod koniec września 2023 r. wyjechaliśmy na zieloną szkołę do Piechowic - Domu Wczasów Dziecięcych „Uroczysko”. Uczestnikami wycieczki były klasy Vc, Va, VIb oraz wychowawcy klas p. A. Kozubska, p. M. Zderski i p. K. Dominiak. Pierwszy z pięciu dni pobytu rozpoczęliśmy wspólnym obiadem. W kolejne dni serwowane były śniadania, obiady i kolacje a część posiłków była podawana w formie bufetu szwedzkiego. Dużo trzeba by opowiadać o tych wypełnionych zajęciami dniach, ale w telegraficznym skrócie wyglądały one tak…

Podczas wycieczki zapewnione mieliśmy następujące atrakcje:

1)     Wizytę w Centrum Edukacji Ekologicznej Karkonoskiego Parku Narodowego, gdzie wzięliśmy udział w zajęciach dotyczących położenia, historii, fauny i flory parku. Oglądaliśmy również ekspozycję „Wirtualne Karkonosze”.

2)     Zwiedzanie „Wodospadu Szklarki” będącego jednym z ładniejszych karkonoskich wodospadów.

3)     Wyprawę na Szrenicę kamienistą, bardzo wyboistą drogą.

4)     Wizytę w Leśnej Hucie Szkła – warsztaty.

5)     Wejście na punkt widokowy „Złoty widok”, gdzie z dwóch poziomów można było obejrzeć panoramę Karkonoszy.

6)     Zwiedzanie skały „Chybotek” ważącej kilkadziesiąt ton, ukrytej w lasach Szklarskiej Poręby.

7)     Spacery górskimi szlakami.

8)     Zabawy ruchowe takie jak: podchody, czytanie mapy, paintball, piłka nożna czy budowanie szałasu.

9)     Dyskotekę - taniec i zabawa.

10)  Ognisko, smażenie kiełbasek, wspólne huśtanie się na huśtawkach.

No i oczywiście zakup pamiątek w sklepach z pamiątkami.

Ostatniego dnia rozpoczęliśmy dzień wspólnym śniadaniem. Spakowaliśmy bagaże, posprzątaliśmy pokoje, wsiedliśmy do autobusu i wyruszyliśmy w drogę powrotną, zatrzymując się po drodze na obiad w McDonald.

Wycieczkę uważam za bardzo udaną, pełną atrakcji, zabawy, wspaniałych przeżyć.

Po powrocie do domu mogłam podzielić się z rodziną wspaniałymi wspomnieniami oraz doświadczeniem i wiedzą zdobytą na wycieczce.

Dziękujemy wychowawcom za wspólnie spędzony czas i prosimy o jeszcze.

Maja z kl. VC

serwis jest częścią portalu miejskiego www.chojnow.eu przygotowanego przez MEDIART (w CMS) © przy współudziale Urzędu Miejskiego w Chojnowie